Saturday, June 06, 2009

   12:19 PM

jeansjacke mit eingenaehten plastik perlen




boa.. so eine geile nacht gestern! hab mal wieder die bullen rufen muessen... angfangen hots so, dass i mit freunden in nen laden gangen bin und unsere jacken auf nen barhocker glegt hob. denn isch oane kummen und hot die jacken gnommen und hot se auf nen tisch glegt. und denn hot se halt net gsehen, dass da kerzen stehen und mine jacke hot halt feuer gfangen... des hot mi halt ufgregt, weils echt a coole jacke war und i hob se halt nach ihrer haftpflicht gfrogt und denn hot se halt voll agfanga ummamotzen und hot mi an penner und a arschloch gnannt und hot halt net ihre adresse ussageaba. und als se denn no unverschaemter gworra isch hob i die polizei ruafa mueassa.
jo denn sind halt die bullen kummen und sie hot sich halt wieder gweigert und hot voll tobt. denn hon se die bullen usse brocht und ufm weag usse zur vernehmung hot se no unbedingt an sambuca (60%!) trinka mueassa. die bullen hon halt denn versuacht ihren ausweis zum finda.. den hot se halt oh net dabei ghet und denn hom se se um die ecke mitgnommen und denn isch es losgangen.. gschrien hot se und tobt (mir war des halt alles scho numma reacht weagat derra jacke.. woasch voll hart ...) und die bullen hom se denn original einfach abgfuehrt :D und i bin dogstanden ohne ihre personalien etc.
denn ruaf i wieder bei den bullen an und frog was jetzt do goht und so.. dann meint der hm.. am besten waers wenn se no im praesidium vorbei kummen... um 4e simmer also no zu da bullen aufs praesidium und halt des alles no gregelt etc. sehr sehr geil...